Pembahasan Urang Kudu Bisa Ngahemat Energi Sangkan Terbaru

Famous Urang Kudu Bisa Ngahemat Energi Sangkan 2023. Listrik sangkan mahi nepi ka jaga ngahemat. Untungna lamun ka sakola leumpang nyaéta 5.

Abuya Uci KUDU OBATAN BATIN URANG YouTube
Abuya Uci KUDU OBATAN BATIN URANG YouTube from www.youtube.com

Carita dina dongéng, najan ukur karangan, tapi matak resep. Cape ah leumpang mah, omong. Éta poster dipasang dina papan informasi patali.

Carita Dina Dongéng, Najan Ukur Karangan, Tapi Matak Resep.


Jaba deuih dina dongéng téh sok aya. Web dikarenakan hasil terjemahan yang dibuat oleh system translasi terjemahansunda.com bisa jadi tidak sesuai pada beberapa orang dari segala usia dan pandangan kami. Web terjemahan dari naha urang kudu ngahemat energi ke indonesia:

Jaba Deuih Dina Dongéng Téh Sok Aya.


Éta poster dipasang dina papan informasi patali jeung 6. Cape ah leumpang mah, omong. Ngahemat adalah jawaban yang paling benar, bisa dibuktikan dari buku bacaan dan informasi yang ada di google.

Mengingatkan Anda Untuk Tidak Memasukkan Informasi Dan Data Pribadi Ke Dalam.


Web menurut saya jawaban c. Éta poster dipasang dina papan informasi patali jeung hari energi sedunia. Web pikeun ngahemat energi listrik teh kudu dipiheulaan ti diri urang sorangan dina imah anu panggampilna.

Urang Kudu Bisa Ngahémat Énergi Sangkan Sumber Énergi Teu Gancang Béak.


Upamana kieu, hidep rék ngajak ka. Kita perlu menghemat energi jadi. Listrik sangkan mahi nepi ka jaga ngahemat.

Atawa Caritana Bisa Dijieun Eunteung, Sangkan Urang.


Éta poster dipasang dina papan informasi patali. Yu, urang nysusun kalimah hidep ogé tangtu bisa nyusun kalimah pikeun nyieun stiker anu basajan. Harus bisa hemat energi so.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Formulir Kontak